Розв’язання задачі сегментування ринку комп’ютерної техніки на основі кластерного аналізу

Автор(и)

  • Наталія Костянтинівна Стратієнко
  • Інна Олександрівна Бородіна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2079-0023.2016.37.11

Анотація

Запропоновано програмне забезпечення для розв’язання задачі сегментування ринку і позиціонування товару. Для сегментування ринку використані методи і алгоритми кластерного аналізу: ієрархічний агломеративний і дивізімний алгоритми, а також метод k-середніх. Розглянуто технологію сегментування і дано короткий аналіз методів сегментування. Описано концептуальну модель даних, діаграму пакетів, діаграму розгортання програмного забезпечення. За допомогою розробленого програмного забезпечення були проведені розрахунки для підприємства, яке спеціалізується на продажу комп’ютерної техніки. Результати проаналізовані і розроблені рекомендації.

Посилання

Основы маркетинга : Пер. с англ. / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг 11–те изд. – К., М., СПб. : Издательский дом «Вильямс», 2011. – 752 с.

Беляевский И. К. Маркетинговое исследование : информация, анализ, прогноз : уч. пособие / И. К. Беляевский – М. : Финансы и статистика, 2001. – 319 с.

Айвазян С., Мхитарян В. Прикладная статистика. Основы эконометрики. Том 1. Теория вероятностей и прикладная статистика. Учебник для вузов : В 2 т. – 2–е изд., испр. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 656 с.

Гаркавенко С. С. Маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С. С. Гаркавенко. 4–те. вид., доповн. – К. : Лібра, 2006. – 717 c.

Классификация и кластер / ред. Дж. Вэн Райзин. – М. : Мир, 1980. – 389 с.

Хруцкий В. Е. Современный маркетинг / Хруцкий В. Е., Корнеева И. В., Автухова Е. Э.; Под ред. В. Е. Хруцкого. М. : Финансы и статистика, 1991. – 254 c.

Коротков А. В. Маркетинговые исследования: учебник для бакалавров / А. В. Коротков. 3–е изд., перераб. и доп. – М. Издательство Юрайт, 2014. – 595 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Стратієнко, Н. К., & Бородіна, І. О. (2017). Розв’язання задачі сегментування ринку комп’ютерної техніки на основі кластерного аналізу. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (37), 57–61. https://doi.org/10.20998/2079-0023.2016.37.11

Номер

Розділ

СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ І ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ