Розв’язання задачі сегментування ринку комп’ютерної техніки на основі кластерного аналізу
DOI:
https://doi.org/10.20998/2079-0023.2016.37.11Анотація
Запропоновано програмне забезпечення для розв’язання задачі сегментування ринку і позиціонування товару. Для сегментування ринку використані методи і алгоритми кластерного аналізу: ієрархічний агломеративний і дивізімний алгоритми, а також метод k-середніх. Розглянуто технологію сегментування і дано короткий аналіз методів сегментування. Описано концептуальну модель даних, діаграму пакетів, діаграму розгортання програмного забезпечення. За допомогою розробленого програмного забезпечення були проведені розрахунки для підприємства, яке спеціалізується на продажу комп’ютерної техніки. Результати проаналізовані і розроблені рекомендації.Посилання
Основы маркетинга : Пер. с англ. / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Д. Сондерс, В. Вонг 11–те изд. – К., М., СПб. : Издательский дом «Вильямс», 2011. – 752 с.
Беляевский И. К. Маркетинговое исследование : информация, анализ, прогноз : уч. пособие / И. К. Беляевский – М. : Финансы и статистика, 2001. – 319 с.
Айвазян С., Мхитарян В. Прикладная статистика. Основы эконометрики. Том 1. Теория вероятностей и прикладная статистика. Учебник для вузов : В 2 т. – 2–е изд., испр. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2001. – 656 с.
Гаркавенко С. С. Маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С. С. Гаркавенко. 4–те. вид., доповн. – К. : Лібра, 2006. – 717 c.
Классификация и кластер / ред. Дж. Вэн Райзин. – М. : Мир, 1980. – 389 с.
Хруцкий В. Е. Современный маркетинг / Хруцкий В. Е., Корнеева И. В., Автухова Е. Э.; Под ред. В. Е. Хруцкого. М. : Финансы и статистика, 1991. – 254 c.
Коротков А. В. Маркетинговые исследования: учебник для бакалавров / А. В. Коротков. 3–е изд., перераб. и доп. – М. Издательство Юрайт, 2014. – 595 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiїАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).