Автоматизація маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на моторобудівному підприємстві

Автор(и)

  • Наталія Костянтинівна Стратієнко
  • Ольга Андріївна Козіна
  • Інна Олександрівна Бородіна

DOI:

https://doi.org/10.20998/2079-0023.2016.37.12

Анотація

Розглянута постановка задачі на розробку програмного забезпечення маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на підприємстві. Виконано аналітичний огляд програм-аналогів для вирішення маркетингових задач, наведені алгоритми, що використовуються для маркетингових досліджень в обраних напрямках, дано короткий опис розробленого програмного забезпечення. В результаті виконання роботи отримано працездатний застосунок, який має зручний і простий інтерфейс і забезпечує користувача всією необхідною інформацією для маркетингових досліджень продажів, ціни та товару. За допомогою розробленого програмного забезпечення було проведено маркетингове дослідження для моторобудівного підприємства, отримані результати проаналізовані і зроблені висновки.

Посилання

Top Marketing Automation Software Products. – Режим доступу : http://www.capterra.com/marketing-automation-software. – Дата звертання : 20 вересня 2016.

Compare Marketing Resource Management Software – Режим доступу : http://www.softwareadvice.com/marketing/mrmcomparison. – Дата звертання : 25 вересня 2016.

БЭСТ-Маркетинг. – Режим доступу : http://www.bestnet.ru/programs/best-marketing. – Дата звертання : 26 вересня 2016.

Гаркавенко С. С. Маркетинг : Підруч. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С. С. Гаркавенко. 4–те вид., доповн. – К. : Лібра, 2006. – 717 c.

Бойко И. И. Маркетинговые исследования. – К. : Кондор, 2005. – 280 с.

##submission.downloads##

Як цитувати

Стратієнко, Н. К., Козіна, О. А., & Бородіна, І. О. (2017). Автоматизація маркетингових досліджень продажів, ціни та товару на моторобудівному підприємстві. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (37), 62–66. https://doi.org/10.20998/2079-0023.2016.37.12

Номер

Розділ

СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ І ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ