Аналіз та моделювання інтернет-маркетингу

Автор(и)

  • Мурад Анверович Омаров
  • Тетяна Вікторівна Тиха

DOI:

https://doi.org/10.20998/2079-0023.2016.37.13

Анотація

Об’єктом дослідження є інтернет-маркетингова діяльність. Наведено розбиття користувачів Інтернету на групи за ознакою взаємовідносин. Визначено групу користувачів, на яку доцільно спрямовувати маркетингові кампанії. Проаналізовано етапи та методи, що використовують інтернет-маркетологи для організації, проведення та аналізу результатів інтернет-маркетингових кампаній. Розглянуто методи формування профілю користувача та можливості його використання. Виконано аналіз застосування таргетингу для проведення інтернет-маркетингових кампаній.

Посилання

Вікіпедія. Режим доступу : https://uk.wikipedia.org. – Дата звертання : 10 серпня 2016.

Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Ф. Котлер – М. : ООО «Издательство АСТ», 2001. – 272 с.

Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг / І. Л. Литовченко – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 332 с.

Холланд Г. Директ-маркетинг / Г. Холланд. – М. : Вершина, 2006. – 365 с.

Беленький A. С. Куда движется рынок интернет-рекламы / A. С. Беленький, А. Д. Найдич – Режим доступу : http://compress.ru/article.aspx?id=23163#2 – Дата звертання : 10 серпня 2016.

Исследование социальных медиа в России / Режим доступу : http://www.cossa.ru/articles/149/2467/ – Дата звертання :10 серпня 2016.

Офіційний веб-сайт Google Analytics – Веб-аналітика та звітування – Google Analytics / Режим доступу :https://www.google.com/intl/uk_ua/analytics/ – Дата звертання : 10 серпня 2016.

инструментов веб-аналитики, на которые стоит обратить внимание / Режим доступу : https://www.seonews.ru/analytics/10- instrumentov-veb-analitiki-na-kotorye-stoit-obratit-vnimanie/ – Дата звертання : 10 серпня 2016

##submission.downloads##

Як цитувати

Омаров, М. А., & Тиха, Т. В. (2017). Аналіз та моделювання інтернет-маркетингу. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (37), 67–72. https://doi.org/10.20998/2079-0023.2016.37.13

Номер

Розділ

СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ І ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ