Аналіз та моделювання інтернет-маркетингу
DOI:
https://doi.org/10.20998/2079-0023.2016.37.13Анотація
Об’єктом дослідження є інтернет-маркетингова діяльність. Наведено розбиття користувачів Інтернету на групи за ознакою взаємовідносин. Визначено групу користувачів, на яку доцільно спрямовувати маркетингові кампанії. Проаналізовано етапи та методи, що використовують інтернет-маркетологи для організації, проведення та аналізу результатів інтернет-маркетингових кампаній. Розглянуто методи формування профілю користувача та можливості його використання. Виконано аналіз застосування таргетингу для проведення інтернет-маркетингових кампаній.Посилання
Вікіпедія. Режим доступу : https://uk.wikipedia.org. – Дата звертання : 10 серпня 2016.
Котлер Ф. Маркетинг в третьем тысячелетии: Как создать, завоевать и удержать рынок / Ф. Котлер – М. : ООО «Издательство АСТ», 2001. – 272 с.
Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг / І. Л. Литовченко – К. : Центр учбової літератури, 2011. – 332 с.
Холланд Г. Директ-маркетинг / Г. Холланд. – М. : Вершина, 2006. – 365 с.
Беленький A. С. Куда движется рынок интернет-рекламы / A. С. Беленький, А. Д. Найдич – Режим доступу : http://compress.ru/article.aspx?id=23163#2 – Дата звертання : 10 серпня 2016.
Исследование социальных медиа в России / Режим доступу : http://www.cossa.ru/articles/149/2467/ – Дата звертання :10 серпня 2016.
Офіційний веб-сайт Google Analytics – Веб-аналітика та звітування – Google Analytics / Режим доступу :https://www.google.com/intl/uk_ua/analytics/ – Дата звертання : 10 серпня 2016.
инструментов веб-аналитики, на которые стоит обратить внимание / Режим доступу : https://www.seonews.ru/analytics/10- instrumentov-veb-analitiki-na-kotorye-stoit-obratit-vnimanie/ – Дата звертання : 10 серпня 2016
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiїАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).