DOI: https://doi.org/10.20998/2079-0023.2017.28.13

Модель оптимизации привлекательности банка в условиях ограниченных ресурсов

Михаил Дмитриевич Годлевский, Давид Александрович Дабагян

Анотація


Пропонується модель оптимізації привабливості банку на основі ряду критеріїв, заданих експертами. Модель містить ієрархію критеріїв, побудовану за допомогою методу аналізу ієрархій. Важливість критеріїв визначалася за допомогою методу парних порівнянь Сааті. Проводиться параметричний аналіз важливості критеріїв для оцінки ступеня впливу критерію на оцінку банку. На основі цього аналізу, формується математична модель вирішення задачі розподілу інвестицій за цими критеріями оптимальним чином.

Ключові слова


метод парних порівнянь; оцінка привабливості банка; задача розподілу ресурсів; оптимізація функціонування банка; метод аналізу ієрархій

Повний текст:

PDF

Посилання


Andreeva O. S., Nazmutdinova E. V. Otsenka privlekatelnosti kommercheskoj organizaciji dlia korporativnyh klientov [Evaluation of a commercial organization for corporate clients]. Ekonomika i predprinimatelstvo. 2015, no. 10, pp. 3–6.

Tretiakova O. Kak vybirajut banki [How to choose bank]. Vestnik Ural'skogo instituta prikladnoj politiki i jekonomiki. 2001, pp. 21–25.

Platonova J.J., Zaichenko S.E. Sovremennye aspekty uderzhania klientov v banke [Modern aspects of the customer retention in the bank]. Nauchnyj zhurnal KubGAU. 2012, no. 76 (02), pp. 992–1003. Available at: ej.kubagro.ru/2012/02/pdf/18.pdf. (accessed 20.05.2017)

Titko Jelena, Lace Natalja. Customer satisfaction and loyalty in Latvian retail banking. Economics and management. 2010, no. 15, pp. 1031–1038. ISSN 1882-6515.

Saad Iftikar, Atif Sattar, Abdullah Nazir Bajwa, Husnain Ali. Factors of attractiveness towards the Commercial Banks among the students: Study of Public Sector Universities of Faisalabad, Pakistan. Euro-Asian Journal of Economics and Finance. 2014, vol. 2, issue 1, pp. 55–65. ISSN 2310-4929.

Cleopas Chigamba, Olawale Fatoki. Factors influencing the choice of Commercial Banks by University Students from South Africa. International Journal of Business and Management, 2011, vol. 6, no. 6, pp. 66–76.

Maslennikova D.S. Otsenka nadezhnosti banka: celi I kriterii dlya partnerov i samogo banka [Evaluation of bank’s reliability: points and criteria for partners and for the bank]. Zhurnal nauchnyh publikacij aspirantov i doktorantov. 2011, no. 6, pp. 4–11. ISSN 1991-3087.

Isaev R.A. Sposoby obespechenija i uluchenija kachestva obsluzhivania klientov banka [Ways to ensure and improve the quality of customer service in the bank]. Metody menedzhmenta kachestva. 2011, no. 6, pp. 54–58.