Розробка розподіленої системи для моделювання транспортних потоків у місті

Автор(и)

  • Н. А. Марченко НТУ "ХПИ", Ukraine
  • Н. Ю. Рингель НТУ "ХПИ", Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

Розглядаються особливості розробки розподіленої системи для моделювання транспортних потоків у місті та аналізується рух автомобіля у складі транспортного потоку з урахуванням діючих на нього факторів.

Біографії авторів

Н. А. Марченко, НТУ "ХПИ"

канд. техн. наук, доц. НТУ «ХПІ»

Н. Ю. Рингель, НТУ "ХПИ"

магістрант НТУ «ХПІ»

Посилання

Семенов В. В. Математическое моделирование динамики транспортных потоков мегаполиса / В. В. Семенов – М. : ИПМ им. М.В. Келдыша РАН, 2004.

Котеров Д. В. PHP 5 / Д. В. Котеров, А. Ф. Костарев. – СПб. : БХВ-Петербург, 2010. – 1104 с.

Офіційний сайт бібліотеки jQuery UI: http://jqueryui.com/.

Сильянов В. В. Транспортно-эксплуатационные качества автомобильных дорог и городских улиц / В. В. Сильянов – М. : Издательский центр «Академия», 2008. – 352 с.

Кременец Ю. А. Технические средства организации дорожного движения / Ю. А. Кременец – М. : Транспорт, 1990. – 255 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-06-22

Як цитувати

Марченко, Н. А., & Рингель, Н. Ю. (2012). Розробка розподіленої системи для моделювання транспортних потоків у місті. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (30), 11–14. https://doi.org/10.20998/%x

Номер

Розділ

СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ І ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ