Розробка прототипу та дослідження продуктивності маркерної мобільної системи доповненої реальності

Authors

  • О В Векшин
  • Микола Вячеславович Ткачук
  • М О Пантелеєв

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Abstract

В роботі надається огляд сучасних технологій функціонування та розробки мобільних систем доповненої реальності, розглядаються приклади таких систем. Пропонується архітектурна модель адаптивної маркерної мобільної системи доповненої реальності та розглядається побудова прототипу такої системи на платформі Google Android з використанням інструментарію Metaio SDK. Зроблено висновки про продуктивність таких мобільних систем та можливі методи вирішення проблем високого часу обробки даних.

References

Research Smartphones Forecast to Represent Over 50% of Total Cellphone Sales for the First Time in 2013. – Режим доступу : http://bit.ly/1uByTLL/. – Дата звертання : 18 жовтня 2014.

Azuma R. Survey of Augmented Reality // Teleoperators and Virtual Environments – 1997. – С. 355–385.

Ткачук М. В. Деякі проблеми розробки адаптивного програмного забезпечення мобільних інформаційних систем та підхід до їх вирішення / Ткачук М. В., Векшин О. В., Косенко В. В. // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". – Х. : НТУ ”ХПІ”, 2012. - № 29 – С. 22–29.

Android Developer офіційний сайт проекту. – Режим доступу : http://developer.android.com. – Дата звертання : 18 жовтня 2014.

Благовещенский И. А. Технологии и алгоритмы для создания дополненной реальности / Благовещенский И. А., Демьянков Н. А. // Моделирование и анализ информационных систем. – 2013. – Т 10, № 2. – С.129–138.

Сайт проекту QRCode. – Режим доступу : http://www.qrcode.com/. – Дата звертання : 18 жовтня 2014.

Barcodes & ID Key Standards. – Режим доступу : http://www.gs1.org/gsmp/kc/barcodes. – Дата звертання : 18 жовтня 2014.

QR Droid. – Режим доступу : http://bit.ly/1xsz9Ol. – Дата звертання : 18 жовтня 2014.

Layer офіційний сайт проекту. – Режим доступу : http://www.layar.com. – Дата звертання : 18 жовтня 2014.

GPS офіційний сайт проекту. – Режим доступу : http://www.gps.gov – Дата звертання : 18 жовтня 2014.

iOnRoad офіційний сайт проекту. – Режим доступу : http://www.ionroad.com. – Дата звертання : 18 жовтня 2014.

RoadAR офіційний сайт проекту. – Режим доступу : http://www.roadar.ru/. – Дата звертання : 18 жовтня 2014.

Xbox Kinect Motion Sensors. – Режим доступу : http://www.xbox.com/en-GB/Kinect. – Дата звертання : 25 жовтня 2014.

Vekshyn O. Algorithmic Software Adaptation Approach in Mobile Augmented Reality Systems / Vekshyn O., Tkachuk M. // 7-th International Conference on Software Engineering Advances. – Lisbon. 2012. – С. 22–29.

Butchart B. Architectural Styles for Augmented Reality in Smartphones // International AR Standards. – EDINA(University of Edinburgh). – 2011.

Woodward C. A Client-Server Architecture for Augmented Assembly on Mobile Phones / Hakkarainen M., Billinghurst M. // VTT Technical Research Centre of Finland. – 2010.

Ларман К. Применение UML 2.0 и шаблонов проектирования: практическое руководство. – М. : Вильямс, 2009. – 736 с.

Metaio офіційний сайт проекту. – Режим доступу : http://www.metaio.com/. – Дата звертання : 25 жовтня 2014.

Types of Performance Testing. – Режим доступу : http://msdn.microsoft.com/enus/library/bb924357.aspx. – Дата звертання : 25 жовтня 2014.

Antutu офіційний сайт проекту. – Режим доступу : http://www.antutu.com/en/Ranking.shtml. – Дата звертання : 29 жовтня 2014.

Keeping Your App Responsive. – Режим доступу : http://bit.ly/1fjfCEl. – Дата звертання : 29 жовтня 2014.

How to Cite

Векшин, О. В., Ткачук, М. В., & Пантелеєв, М. О. (2017). Розробка прототипу та дослідження продуктивності маркерної мобільної системи доповненої реальності. Bulletin of National Technical University "KhPI". Series: System Analysis, Control and Information Technologies, (55), 11–18. https://doi.org/10.20998/%x

Issue

Section

SYSTEM ANALYSIS AND DECISION-MAKING THEORY