Прогнозирование изменения численности учащихся общеобразовательных учебных заведений г. Харькова
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
В статье предлагаются методы прогнозирования изменения численности учащихся общеобразовательных учебных заведений г. Харькова. Сделаны выводы о наиболее эффективном методе, который может быть применен для такого прогнозирования и выбрана наиболее подходящая для прогнозирования изменения численности учащихся модель.Посилання
Медков В.М. Демография: Учебное пособие. Серия «Учебники и учебные пособия» - Ростов-на-Дону: Феникс, 2002.
Шелестов Д.К. Демография: история и современность - М., 1993.
Вишневский А.Г. Воспроизводство населения и общество: История, современность, взгляд в будущее - М., 1982.
Бахметова Г.Ш. Современные методы демографического прогнозирования - М., 1999.
Тихомиров Н.П. Демография. Методы анализа и прогнозирования – М.: - Издательство «Экзамен», 2005.
Синицын И.Н. Фильтры Калмана и Пугачева – М.: - Издательство «Логос», 2006.
Волков И.К., Зуев С.М., Цветкова Г.М. Случайные процессы – М., 1999.
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiїАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).