Задача ситуационного управления ценовой политикой предприятия на примере рынка полимеров
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xAbstract
В статье рассмотрена задача ситуационного управления ценовой политикой для предприятий, которые производят полимеры или занимаются маркетинговыми исследованиями рынка полимеров и полимерных изделий. Решение этой задачи также может быть использовано отделами маркетинга или коммерческими службами предприятий, которые работают с товарами массового потребления.References
Ковалев Ю. Ценовой риск – товарный фактор. // Полимер-Деньги. – 2005.– № 6.– С. 20–22.
Черчиль Г. А. Маркетинговые исследования. – СПб: Питер, 2003.– 752 с.
Поспелов Д. А. Ситуационное управление: теория и практика. – М.: Наука, 1986.– 288 с.
Спирли, Эрик. Корпоративные хранилища данных. Планирование, разработка. Реализация. Том. 1.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2001.– 400 с.
Дж. Рамбо, М. Блаха. UML 2.0. Объектно-ориентированное моделирование и разработка. – СПб.: Питер, 2007.– 544 с.
Downloads
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2017 Bulletin of NTU “Kharkiv Polytechnic Institute”. Series: System Analysis, Control and Information TechnologiesAuthors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).