Задача ситуационного управления ценовой политикой предприятия на примере рынка полимеров
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
В статье рассмотрена задача ситуационного управления ценовой политикой для предприятий, которые производят полимеры или занимаются маркетинговыми исследованиями рынка полимеров и полимерных изделий. Решение этой задачи также может быть использовано отделами маркетинга или коммерческими службами предприятий, которые работают с товарами массового потребления.Посилання
Ковалев Ю. Ценовой риск – товарный фактор. // Полимер-Деньги. – 2005.– № 6.– С. 20–22.
Черчиль Г. А. Маркетинговые исследования. – СПб: Питер, 2003.– 752 с.
Поспелов Д. А. Ситуационное управление: теория и практика. – М.: Наука, 1986.– 288 с.
Спирли, Эрик. Корпоративные хранилища данных. Планирование, разработка. Реализация. Том. 1.: Пер. с англ. – М.: Издательский дом «Вильямс», 2001.– 400 с.
Дж. Рамбо, М. Блаха. UML 2.0. Объектно-ориентированное моделирование и разработка. – СПб.: Питер, 2007.– 544 с.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2017 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiїАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).