Імітаційна модель обслуговування покупців на аптечному підприємстві

Автор(и)

  • Олександр Володимирович Дорохов
  • Л П Дорохова

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

Обґрунтовано можливість та необхідність застосування імітаційного моделювання для покращання якості обслуговування покупців-населення при придбанні лікарських засобів в роздрібних аптечних закладах. Опрацьовано постановку завдання з урахуванням специфіки торгівлі фармацевтичною продукцією. Визначено склад, розроблено та реалізовано відповідну комп’ютерну імітаційну модель. Наведено напрямки її подальшого розвитку та вдосконалення.

Посилання

Мнушко З.М., Софронова І.В. Аналіз напрямків досліджень з економіки, менеджменту та маркетингу в фармації // Вісник фармації. – 2004. - №4. – С. 53-58.

Громовик Б.П., Мокрянін С.М. Проблемні питання логістичного обслуговування споживачів лікарських засобів // Фармац. журн. – 2007. - №5. – С. 14-18.

Пестун І.В., Мнушко З.М., Преснякова В.В. Маркетингове інформаційне забезпечення процесу прийняття управлінських рішень в фармації // Фармац. журн. – 2007. - №1. – С. 9-14.

Толочко В.М. Управління фармацією. – Х.: Видавництва НФаУ, 2004. – 386 с.

Дорохова Л.П. Модель в управлінні // Фармацевтична енциклопедія. – К.: Моріон, 2005. – С. 519-520

Довгань С.М. Математичне моделювання в маркетингу. – Дніпропетровськ, 2002. – 194 с.

Шеннон Р.Ю. Имитационное моделирование систем – наука и искусство. – М., 1978. – 598 с.

Як цитувати

Дорохов, О. В., & Дорохова, Л. П. (2017). Імітаційна модель обслуговування покупців на аптечному підприємстві. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (4), 54–59. https://doi.org/10.20998/%x

Номер

Розділ

СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ І ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ