Case Study: Розробка концепції корпоративного web-порталу банку "Credit Agricole"

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20998/2079-0023.2018.22.07

Ключові слова:

веб портал, вимоги, UML діаграми, діаграма варіантів використання, дійові особи, макет, корпоративний портал, інтерфейс, інфраструктура, інформаційна система

Анотація

Розглядаються підходи до розробки концепції корпоративного веб порталу міжнародного банку. Будь-якій компанії (підприємству) необхідний інформаційний супровід своїх бізнес-процесів, а також інформаційна взаємодія у режимі online як усередині підприємства, так і із зовнішнім середовищем. Зі зростанням кількості співробітників і джерел корпоративної інформації стає усе складніше реалізувати внутрішні комунікації. Виникає потреба в єдиному інформаційному середовищі та оптимізації спільної роботи з інформацією й документами. Із цього погляду, портал – це один з потужних інструментів управління бізнесом компанії. Подані характеристики корпоративного інформаційного порталу в різних аспектах його функціонування як системи. Виділено три основні функціональні шари у складі типового корпоративного порталу, такі як шар базової інфраструктури, відповідальний за базові сервіси, шар інтеграції додатків, відповідальний за взаємодію порталу з усіма існуючими в компанії додатками (СКБД, CRM, ERP та ін.), шар інтерфейсів, що включає в себе засоби управління інформаційним наповненням, інтерфейси для обміну даними з інформаційними системами бізнес-партнерів, засоби для роботи з мобільним й бездротовим обладнанням та ін. Розглянуто концептуальні вимоги до корпоративного інформаційного порталу. Проведений аналіз характеристик корпоративного інформаційного порталу. Проаналізовано призначення порталу. Розроблені вимоги, діаграма варіантів використання, макети порталу. Виділені основні групи користувачів корпоративного інформаційного портала. Застосовані UML діаграми варіантів використання для опису користувачів та зв’язків між ними. Для кожного варіанта використання описаний сценарій його виконання, короткий опис, передумови, основний потік подій, альтернативний потік подій, постумови. Розглянуто крос-платформний сервіс Figma для дизайнерів, який дозволяє декільком людям в режимі реального часу працювати над одним і тим же проектом.

Посилання

Birinder Singh. S., Darren D. Developing knowledge management capabilities: a structured approach. Journal of Knowledge Management. 2011, vol. 15, issue 2, pp. 313–328.

Lestarini D., Rafflesia S. Putri, Surendro K. A conceptual framework of engaged digital workplace diffusion. Proceedings of the 2015 9th International Conference on Telecommunication Systems Services and Applications (04–05th October, 2018, Kota Bandar Lampung, Indonesia). 2015, pp. 1–5.

Lavenda D. What Gartner Wants You to Know About the New Digital Workplace. Available at: http://www.cmswire.com/socialbusiness/what-gartner-wants-you-to-know-about-the-new-digitalworkplace (accessed 30.03.2018).

White M. Digital workplaces: Vision and Reality. Business Information Review. 2012, vol. 29, pp. 205–214.

Dieng-Kuntz R. Corporate semantic webs. Encyclopedia of Knowledge Management. Hershey, PA (USA), Idea Group Reference. 2006, pp. 67–80.

O'Brien H. L., Toms E. G. The Development and Evaluation of a Survey to Measure User Engagement. Journal of the American Society for Information Science and Technology. 2010, vol. 61, pp. 50–69.

Hung Y., Li W., Goh Y. S, Rau P. L. P. Integration of Characteristics of Culture into Product Design: A Perspective from Symbolic Interactions. Cross-Cultural Design Methods Practice and Case Studies. Berlin, Springer. 2013, vol. 8023, pp. 208–217.

Firestone Joseph M. Enterprise Information Portals and Knowledge Management. Butterworth-Heinemann, Boston, KMCI Press, 2003. 422 p.

Lehmann J., Lalmas M., Yom-Tov E., Dupret G. Models of User Engagement. UMAP'12 Proceedings of the 20th international conference on User Modeling Adaptation and Personalization (16- 20 July, 2012, Montreal, Canada). 2012, pp. 164–175.

Terra Jose C., Gordon C. Realizing the promise of corporate portals: leveraging knowledge for business success. Amsterdam, Butterworth-Heinemann, 2003. 428 p.

Lyubchak V. O., Khomenko V. V., Kyrychenko K. I. Organizational support of the integrated information system of university management. Materials of the international scientific-practical conference «Actual problems of ICT specialists training» (15–19 May 2013 r., Khmelnitsky – Sumy). P. 2. Khmelnitsky, KhNU Publ.; Sumy, SSU Publ., 2013, p. 127–132.

Hetze K., Winistörfer H., CSR communication on corporate websites compared across continents. International Journal of Bank Marketing. 2016, vol. 34, no. 4, p. 501–528.

##submission.downloads##

Як цитувати

Zolotaryova, I. O., Plekhanova, G. O., & Plokha, O. B. (2018). Case Study: Розробка концепції корпоративного web-порталу банку "Credit Agricole". Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (22), 45–52. https://doi.org/10.20998/2079-0023.2018.22.07

Номер

Розділ

СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ І ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ