DOI: https://doi.org/10.20998/2079-0023.2020.01.13

ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ ПРО ВІРТУАЛЬНЕ ПРОСУВАННЯ

Sergey Valerievich Orekhov, Hennadiy Vasilievich Malyhon

Анотація


У статті представлена нова технологія «управління знаннями про віртуальне просування» в мережі Інтернет. Звичайно реальний продукт або послуга характеризуються наступними компонентами: продукт, ціна, просування і місце, згідно з теорією маркетингу. Одним з компонентів є просування товару. Однак зараз цей елемент стає повністю віртуальним інструментом. Необхідно розглядати просування продукту як відображення або копію реального продукту у віртуальному просторі. Це відображення існує паралельно у мережі та безпосередньо впливає на реальний продукт чи послугу. Тому ціллю статті є презентація нового об’єкта дослідження, поява якого основана на досвіді виконання більш ніж тридцяти реальних проектів в Україні, США, Європі та Канаді. Ми працюємо відповідно до принципів управління знаннями і машинного навчання. Передбачається, що віртуальне просування характеризується чотирма репрезентаціями: клієнт або користувач, дані, технологія та маркетинг. Далі була представлена структура бізнес–процесу віртуального просування. Він включає чотири етапи: вибір джерел гіпертексту, подання та витяг знань, побудова семантичного ядра і оцінка критерію якості для зупинки процесу. На основі структури процесу були визначені задачі дослідження. Центральна задача – формування семантичного ядра. Потім була розроблена архітектура програмного забезпечення. ІТ рішення містить CRM систему в якості інструменту обліку та Веб сайт як образ віртуального просування. CRM грає роль командного центру. Тут формується семантичне ядро і потім відправляється через маркетингові канали, такі як Веб сайт, Телеграм канали або профілі в Вайбері. Інша частина ІТ рішення – це Веб сервіс, такий як Bing API або Google API. Вони допомагають нам побудувати ядро. Також в статті наведено список майбутніх завдань, які необхідно вирішити, і приклад реальних проектів в рамках запропонованого підходу.

Ключові слова


Просування продукту; CRM; SEO; управління знаннями

Повний текст:

PDF (English)

Посилання


Michael Godlevsky, Sergey Orekhov, Elena Orekhova. Theoretical Fundamentals of Search Engine Optimization Based on Machine Learning. CEUR WS. USA. 2017, vol. 1844, pp. 23–32.

Sergey Orekhov, Henadii Malyhon, Irina Liutenko, Tetiana Goncharenko. Using Internet News Flows as Marketing Data Component. CEUR WS. USA. 2020, vol. 2604. pp. 358–373.

Amy Shuen. Web 2.0: A Strategy Guide: Business thinking and strategies behind. USA: O'Reilly Media, Inc., 2008. 266 p.

Ries, A. and Trout, J. Positioning, The battle for your mind. New York: McGraw-Hill Inc., 2001. 228 p.

Pierre Bourque, Richard E. SWEBOK. Guide to the Software Engineering Body of Knowledge. Version 3.0. USA: IEEE Computer Society Publ., 2014. 704 p.

Kotler F. A Framework for Marketing Management. USA: Prentice– Hall Inc., 2001. 456 p.

Kotler F. Marketing Management. USA: Pearson Education, 2009. 889 p.

Definitive Guide to Marketing Metrics and Analysis. USA: Marketo Publ., 2011. 70 p.

Paine K. Introduction: The Evolution of Media Measurement. USA: CyberAlert LLC Publ., 2014. 75 p.

Cherenkov I, Orekhov S. News data mining based on example of polymer market. Information Processing Systems. 2012, vol. 9 (107), pp. 224–227.

Cherenkov I, Orekhov S. Approach for extracting events from news stream. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2013, vol. 1, no. 4 (61), pp. 62–64.

Maryin I., Orekhov S. Overdraft agreement processing based on XML and its implementation in bank information system. Bonn: Gesellschaft für Informatik e.V. Publ., 2003, pp. 121–130.