ТЕХНОЛОГІЯ УПРАВЛІННЯ ЗНАННЯМИ ПРО ВІРТУАЛЬНЕ ПРОСУВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.20998/2079-0023.2020.01.13Ключові слова:
Просування продукту, CRM, SEO, управління знаннямиАнотація
У статті представлена нова технологія «управління знаннями про віртуальне просування» в мережі Інтернет. Звичайно реальний продукт або послуга характеризуються наступними компонентами: продукт, ціна, просування і місце, згідно з теорією маркетингу. Одним з компонентів є просування товару. Однак зараз цей елемент стає повністю віртуальним інструментом. Необхідно розглядати просування продукту як відображення або копію реального продукту у віртуальному просторі. Це відображення існує паралельно у мережі та безпосередньо впливає на реальний продукт чи послугу. Тому ціллю статті є презентація нового об’єкта дослідження, поява якого основана на досвіді виконання більш ніж тридцяти реальних проектів в Україні, США, Європі та Канаді. Ми працюємо відповідно до принципів управління знаннями і машинного навчання. Передбачається, що віртуальне просування характеризується чотирма репрезентаціями: клієнт або користувач, дані, технологія та маркетинг. Далі була представлена структура бізнес–процесу віртуального просування. Він включає чотири етапи: вибір джерел гіпертексту, подання та витяг знань, побудова семантичного ядра і оцінка критерію якості для зупинки процесу. На основі структури процесу були визначені задачі дослідження. Центральна задача – формування семантичного ядра. Потім була розроблена архітектура програмного забезпечення. ІТ рішення містить CRM систему в якості інструменту обліку та Веб сайт як образ віртуального просування. CRM грає роль командного центру. Тут формується семантичне ядро і потім відправляється через маркетингові канали, такі як Веб сайт, Телеграм канали або профілі в Вайбері. Інша частина ІТ рішення – це Веб сервіс, такий як Bing API або Google API. Вони допомагають нам побудувати ядро. Також в статті наведено список майбутніх завдань, які необхідно вирішити, і приклад реальних проектів в рамках запропонованого підходу.Посилання
Michael Godlevsky, Sergey Orekhov, Elena Orekhova. Theoretical Fundamentals of Search Engine Optimization Based on Machine Learning. CEUR WS. USA. 2017, vol. 1844, pp. 23–32.
Sergey Orekhov, Henadii Malyhon, Irina Liutenko, Tetiana Goncharenko. Using Internet News Flows as Marketing Data Component. CEUR WS. USA. 2020, vol. 2604. pp. 358–373.
Amy Shuen. Web 2.0: A Strategy Guide: Business thinking and strategies behind. USA: O'Reilly Media, Inc., 2008. 266 p.
Ries, A. and Trout, J. Positioning, The battle for your mind. New York: McGraw-Hill Inc., 2001. 228 p.
Pierre Bourque, Richard E. SWEBOK. Guide to the Software Engineering Body of Knowledge. Version 3.0. USA: IEEE Computer Society Publ., 2014. 704 p.
Kotler F. A Framework for Marketing Management. USA: Prentice– Hall Inc., 2001. 456 p.
Kotler F. Marketing Management. USA: Pearson Education, 2009. 889 p.
Definitive Guide to Marketing Metrics and Analysis. USA: Marketo Publ., 2011. 70 p.
Paine K. Introduction: The Evolution of Media Measurement. USA: CyberAlert LLC Publ., 2014. 75 p.
Cherenkov I, Orekhov S. News data mining based on example of polymer market. Information Processing Systems. 2012, vol. 9 (107), pp. 224–227.
Cherenkov I, Orekhov S. Approach for extracting events from news stream. Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. 2013, vol. 1, no. 4 (61), pp. 62–64.
Maryin I., Orekhov S. Overdraft agreement processing based on XML and its implementation in bank information system. Bonn: Gesellschaft für Informatik e.V. Publ., 2003, pp. 121–130.
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2020 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiїАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).