МЕТРИКИ ВІРТУАЛЬНОГО ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ

Автор(и)

  • Сергій Орєхов Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine https://orcid.org/0000-0001-2345-6789
  • Геннадій Малигон Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine https://orcid.org/0000-0001-5448-2488

DOI:

https://doi.org/10.20998/2079-0023.2021.02.04

Ключові слова:

семантичне ядро, ключове слово, пошукова оптимізація в Інтернет, конверсія

Анотація

У статті подано підхід до математичного опису критерію ефективності нового об'єкта досліджень – віртуальне просування. Поява цього
нового об'єкта досліджень пов'язано з одного боку з класичною теорією маркетингу, а з іншого - з сучасними Інтернет-технологіями.
Маркетинг базується на принципі 4Р: товар, вартість, місце та просування. Компонентою цього принципу є просування. Але в сучасних
умовах цей феномен змінюється під впливом мережі Інтернет. Наразі ця компонента 4Р стає повністю віртуальним інструментом.
Традиційна схема функціонування просування, коли створюється повідомлення до потенційного покупця і канал доставки цього
повідомлення змінюється. Вона виходить з принципі: гроші – товар – гроші. Тоді як нова схема продажів описується схемою: залучаємо
клієнта, заробляємо клієнта, витрачаємо. У новій схемі ми маємо справу зі знаннями про продукт у вигляді так званого семантичного ядра
веб-контенту. Знання описують для потенційного клієнта, як цей продукт може покрити його потребу у чомусь. Користуючись
логістичними принципами передачі товарів, це семантичне ядро завантажується в задані сайти Інтернет. Тобто віртуальне просування
формується як два канали: логістичний та маркетинговий. Перший виконує три операції: концентрація, форматування та розподіл
семантичних ядер у мережі Інтернет. Другий управляє цим процесом, формуючи карту віртуального просування. Дана карта – це граф вузлів
Інтернету. Потрібно визначити таке дерево вузлів Інтернету, щоб віртуальне просування мало максимальну ефективність. У роботі
проведено аналіз сучасних метрик, пов'язаних із процесами пошукової оптимізації у мережі Інтернет. На жаль, ці метрики оцінюють лише
статистично постфактум відвідування веб-ресурсу або бюджет вузла Інтернет, в якому було розміщено рекламне повідомлення про продукт.
Тому в роботі на основі метрики конверсія було запропоновано критерій ефективності віртуального просування, який враховує як
привабливість семантичного ядра, так і привабливість вузла Інтернет, де буде розміщено семантичне ядро. Критерій відображає дохід, який
отримуємо ми залежно від привабливості семантичного ядра та вузла Інтернет.

Біографії авторів

Сергій Орєхов, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат технічних наук, доцент кафедри програмної інженерії та інформаційних технологій управління; м. Харків, Україна

Геннадій Малигон, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

аспирант кафедри програмної інженерії та інформаційних технологій управління; м. Харків, Україна

Посилання

Orekhov S.V., Malyhon H.V. Virtual promotion knowledge management technology. Bulletin of the National Technical University "KhPI". Series: System analysis, control and information technology. Kharkiv: NTU «KPI» Publ., 2020. № 1 (3), pp. 74-79.

Kotler F. Osnovu marketings. Kratkiy kurs. [Marketing fundamentals. Short course]. Kiev, Dialektika Publ., 2016. 496 p.

Lamben J. Strategicheskiy marketing. Europeyskaya perspektiva. [Strategic marketing. European perspective]. SPb, Nauka Publ., 1996. 589 p.

Pjankov V.V., Timofeeva О.А., Kelbah Е.I. Prakticheskiy marketing: uchebnoe posobie. [Practical marketing: tutorial]. Perm, Permsky State National Research University Publ., 2013. 134 p.

Shaminoy I. М. 100 sposobov uvelichit poseschaemost saita. [100 Ways to Increase Site Traffic]. Moscow, 1PS.RU Publ., 2016. 171 p.

Neelovoy N. М. Enciklopediya posikovogo rpodvizeniya Ingate. Izdanie 2-e. [Encyclopedia of Ingate Search Engine Promotion. Edition 2]. Moscow, IP Androsov Publ., 2017. 541 p.

Bendle N., Farris P., Pfeifer P., Reibstein D. Marketing metrics. The manager’s guide to measuring marketing performance. USA, Pearson Education Publ., 2016. 456 p.

Hashimova K.K. Development of an Effective Method of Data Collection for Advertising and Marketing on the Internet. I.J. Mathematical Sciences and Computing, 2021. № 3, pp. 1–11.

Orekhov S., Malyhon H., Stratienko N., Goncharenko T. Software Development for Semantic Kernel Forming. CEUR WS. USA, 2021. № 2870, pp. 1312–1322.

Pospelov D.А. Situazionnoe upravlenie: teoriya I praktika.[ Situational management: theory and practice]. Moscow, Nauka Publ., 1986. 288 p.

Godlevsky M., Orekhov S., Orekhova E. Theoretical Fundamentals of Search Engine Optimization Based on Machine Learning. CEUR WS. USA, 2017. vol. 1844, pp. 23–32.

Hashimova K.K. Analysis Method of Internet AdvertisingMarketing Information’s Dynamic Changes. I.J. Information Engineering and Electronic Business. USA, 2017. № 5, pp. 28–33.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-28

Як цитувати

Орєхов, С., & Малигон, Г. (2021). МЕТРИКИ ВІРТУАЛЬНОГО ПРОСУВАННЯ ПРОДУКТУ. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (2 (6), 23–26. https://doi.org/10.20998/2079-0023.2021.02.04

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ В ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ