ПРИКЛАД ВИКОРИСТАННЯ КАРТИ ВІРТУАЛЬНОГО ПРОСУВАННЯ

Автор(и)

  • Сергій Орєхов Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine http://orcid.org/0000-0002-5040-5861
  • Андрій Копп Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine http://orcid.org/0000-0002-3189-5623
  • Дмитро Орловський Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Ukraine http://orcid.org/0000-0002-8261-2988

DOI:

https://doi.org/10.20998/2079-0023.2022.02.11

Ключові слова:

карта віртуального просування, координація, семантичне ядро

Анотація

У статті представлено приклад використання нової технології для вирішення задачі просування товарів та послуг згідно концепції 7Р. Технологія отримала назву віртуальне просування. Причиною її виникнення є зменшення ефективності класичної на даний момент методології пошукової оптимізації в мережі Інтернет. Завдання останньої полягає в тому, щоб вивести заданий корпоративний WEB-ресурс на перше місце у відповідях пошукового серверу на запити потенційних покупців. В основі віртуального просування лежать дві ідеї. Перша базується на теорії маркетингу, коли щоб продати товар чи послугу треба побудувати маркетинговий канал. Друга полягає в тому, що пошуковим сервером є інтелектуальна машина. Тоді, щоб отримати першу позицію, нам треба навчити віртуальний простір, який складається з вузлів мережі Інтернет, активуватися таким чином, щоб кількість посилань на WEB-сторінку с потрібним товаром була максимальною. Для реалізації цих ідей у складі віртуального просування синтезується два об’єкти: семантичне ядро та карта просування. Семантичне ядро – це опис товару чи послуги, або навчаюча послідовність ключових слів. Карта – це множина вузлів мережі Інтернет, де семантичне ядро треба розміщувати, щоб залучити максимальну кількість покупців товару. Карта – це також варіанти маркетингових каналів в мережі Інтернет. В роботі розглянуто приклад ситуації, коли засобами класичного підходу (пошукова оптимізація) вже створено семантичне ядро та мінімальна карта. В цьому випадку класичний підхід дав приріст кількості візитів на WEB-сайт, але не було жодного покупця товару впродовж півроку. Тобто класичний підхід дав поліпшення ключового показника ефективності, але це ніяк не вплинуло на ефективність продажу. В роботі продемонстровано, як віртуальне просування формує таку модифікацію карти, яка дає заданий результат за заданий проміжок часу. При цьому не достатньо синтезувати нову карту. Треба застосовувати спеціальний механізм її впровадження. Для цього в роботі показано реальну задачу міжфункціональної координації, яка дає змогу впровадити карту просування. Наведено реальні дані на 2021 рік, які були застосовані для просування товару на ринку України. Впровадження нової версії карти дозволило отримати перші два замовлення вже впродовж перших двох тижнів.

Біографії авторів

Сергій Орєхов, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат технічних наук, доцент, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри програмної інженерії та інтелектуальних технологій управління; м. Харків, Україна

Андрій Копп, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

доктор філософії, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри програмної інженерії та інтелектуальних технологій управління; м. Харків, Україна

Дмитро Орловський, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат технічних наук, доцент, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри програмної інженерії та інтелектуальних технологій управління; м. Харків, Україна

Посилання

Orekhov S. Technology of Virtual Promotion of a Product. Computer Systems and Information Technologies. 2021, no. 3, pp. 52–58.

Orekhov S. Analysis of Virtual Promotion of a Product. Lecture Notes in Networks and Systems. 2022, no. 463, pp. 3–13.

Hodakov V. E., Sokolova N. А., Kiriychuk D. L. О razvitii osnov teorii koordinazii sloznuh sistem [On the development of the foundations of the theory of coordination of complex systems]. Problems of information technologies. 2014, no. 16, pp. 12–21.

Kuzenko А. S., Godlevsky I. М. Struktura modeli koordinazii organizazionnigi upravleniya territorialno raspredelennumi logisticheskimi systemami distribuzii [The structure of the coordination model of organizational management of geographically distributed logistics distribution systems] Vestnik Nats. tekhn. un-ta "KhPI": sb. nauch. tr. Temat. vyp.: Sistemnyy analiz, upravlenie i informatsionnye tekhnologii. [Bulletin of the National Technical University "KhPI": a collection of scientific papers. Thematic issue: System analysis, management and information technology]. Kharkov, NTU "KhPI" Publ., 2015, no. 58 (1167), pp. 1–6.

Lyashenko E. N., Kovalenko V. F., Kiriychuk D. L. Postanovka zadachi koordinazii v ierarhicheskoy sisteme upravleniya silami i sredstvami, privlekaemumi dlya likvidazii chrezvuchaynuh situaziy. [Statement of the problem of coordination in the hierarchical system of management of forces and means involved in the elimination of emergency situations]. Problems of information technologies, 2015, no. 18, pp. 46–51.

Godlevsky M., Orekhov S., Orekhova E. Theoretical Fundamentals of Search Engine Optimization Based on Machine Learning. CEUR WS. 2017, vol. 1844, pp. 23–32.

Ziakis C., Vlachopoulou M., Kyrkoudis T., Karagkiozidou M. Important Factors for Improving Google Search Rank. Future Internet. 2019, no. 11 (32), pp. 3–14.

Dasso A., Funes A. Verification, validation and Testing in Software Engineering. Idea Group Publishing, 2007. 443 p.

Lettnin D., Winterholer M. Embedded Software Verification and Debugging. Springer Science & Business Media, 2017. 220 p.

Kundu S., Lerner S., Gupta R.K. High-Level Verification. Methods and Tools for Verification of System-Level Designs. USA: Springer Science & Business Media, 2011. 182 p.

Kettinger W.J., Grover V. Business Process Change: Concepts, Methods and Technologies. Group Publishing, 1998. 704 p.

Mohapatra S. Business Process Reengineering. Automation Decision Points in Process Reengineering. USA: Springer Science & Business Media, 2013. 264 p.

Drucker P.F. The Effective Executive. The definitive guide to getting the right things done. HarperCollins Publishers Inc., 2017. 193 p.

Rise L., Traute Jr. Marketynhovi viiny [Marketing wars]. Kyiv, Fabula, 2019. 240 p.

Orekhov S., Malyhon H. Method for Synthesizing the Semantic Kernel of Web Content. CEUR-WS. 2022, vol. 3171, pp. 127–137.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-13

Як цитувати

Орєхов, С., Копп, А., & Орловський, Д. (2023). ПРИКЛАД ВИКОРИСТАННЯ КАРТИ ВІРТУАЛЬНОГО ПРОСУВАННЯ. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (2 (8), 70–74. https://doi.org/10.20998/2079-0023.2022.02.11

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ В ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ