ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПРОЄКТУВАННЯ АРХІТЕКТУРИ MARKETING CLOUD SALESFORCE CRM В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ

Автор(и)

  • Валентина Москаленко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0002-9994-5404
  • Андрій Матвієнко Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0009-0005-6346-8510
  • Наталія Фонта Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», Україна https://orcid.org/0000-0001-5593-1409

DOI:

https://doi.org/10.20998/2079-0023.2023.02.04

Ключові слова:

customer relationship management, поведінкова сегментація, salesforce marketing cloud, архітектура, база даних, data extension, automation studio, visual studio code

Анотація

Метою дослідження є підвищення рівня ефективного залучення нових клієнтів та утримання існуючої клієнтської бази компанії через реалізацію інноваційних маркетингових стратегій. Доведено доцільність використання концепції управління взаємовідносинами з клієнтами (Customer Relationship Management) та використання інформаційних систем класу CRM для досягнення мети. Досліджено CRM платформу Salesforce Marketing Cloud, яка відноситься до хмарних типів інформаційних систем. Наведено опис бізнес-логіки Salesforce Marketing Cloud, яка включає прийняття рішень на основі аналітичних даних, сегментацію клієнтів, автоматизацію індивідуального підходу до клієнтів з метою підвищення лояльності клієнтів і зростання доходу компанії. Salesforce Marketing Cloud надає можливість створювати персоналізовані маркетингові заходи та керувати ними, взаємодіяти з клієнтами за різними каналами, аналізувати наслідки маркетингових зусиль для постійного вдосконалення маркетингових стратегій компанії. Досліджено функціональність та особливості основних компонентів Salesforce Marketing Cloud. У Salesforce Marketing Cloud реалізовано такі основні функції: email-маркетинг, мобільний маркетинг, управління соціальними медіа-заходами та іншими видами маркетингу. Користувачи Salesforce Marketing Cloud можуть створювати персоналізовані маркетингові заходи та управляти ними, за кількома каналами взаємодіяти з клієнтами та аналізувати маркетингові зусилля для постійного вдосконалення маркетингових стратегій. Здійнено проєктування архітектури Salesforce Marketing Cloud для поведінкової сегментації клієнтів компанії. Розроблено Web-додаток для покращення роботи користувачів платформи з даними клієнтів, що зберігаються в Data Extensions. Для автоматизації сегментації клієнтів на основі їх поведінкових даних була використана Automation Studio, побудовані SQL запити, використані системні таблиці даних Data Views. Розроблена архітектура Marketing Cloud Salesforce CRM на основі поведінкової сегментації є важливим інструментом для реалізації маркетингової стратегії компанії, забезпечуючи успішне залучення та утримання клієнтів, а також для досягнення стратегічних цілей.

Біографії авторів

Валентина Москаленко, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

доктор технічних наук, професор, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», професор кафедри інформаційних систем та технологій; м. Харків, Україна

Андрій Матвієнко, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», магістр кафедри інформаційних систем та технологій; м. Харків, Україна

Наталія Фонта, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут»

кандидат технічних наук (PhD), доцент, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут», доцент кафедри програмної інженерії та інтелектуальних технологій управління; м. Харків, Україна

Посилання

The Original Cloud-Based CRM Platform – ITChronicles. Available at: https://itchronicles.com/crm/the-original-cloud-based-crm-platform/ (accessed 30.10.2023).

CRM i yoho vydy, typy, pryznachennia – Worksection [CRM and its types, types, purpose – Worksection]. Available at: https://worksection.com/blog/crm-theory.html (accessed 30.10.2023).

The Importance of Customer Data Management in 2023 and beyond. Available at: https://kulahub.com/2023/04/07/the-importance-of-customer-data-management-in-2023-and-beyond (accessed 30.10.2023).

Getting More Out of Your Business With Customer Segmentation. Available at: https://www.salesforce.com/products/marketing-cloud/best-practices/customer-segmentation/ (accessed 19.11.2023).

Email Marketing Strategies to Amplify Your Results. Available at: https://www.linkedin.com/pulse/14-email-marketing-strategies-amplify-your-results-husam-jandal (accessed 19.11.2023).

How can social media work for your business? Available at: https://logicdigital.co.uk/how-can-social-media-work-for-your-business/ (accessed 18.11.2023).

The Importance Of Social Media In Business: What You Need To Know. Available at: https://www.digitallogic.co/blog/the-importance-of-social-media-in-business/ (accessed 19.11.2023).

Benefits of Optimized Reporting and Analytics in an Organization. Available at: https://www.bluelinkerp.com/blog/4-benefits-of-optimized-reporting-and-analytics-in-an-organization/ (accessed 19.11.2023).

The Significance of Mobile Marketing. Available at: https://phonexa.com/blog/the-significance-of-mobile-marketing/, (accessed 19.11.2023).

What is Compliance and Why SMBs Should Care About It. Available at: https://www.bemopro.com/cybersecurity-blog/what-is-compliance, (accessed 19.11.2023).

Salesforce Help Documentation. Salesforce Marketing Cloud. Available at: https://help.salesforce.com/s/articleView?id=sf.mc_overview_marketing_cloud.htm&type=5 (accessed 19.11.2023).

CloudPages In Marketing Cloud. Available at: https://showerthinking.com/cloudpages-in-marketing-cloud/ (accessed 19.11.2023).

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-19

Як цитувати

Москаленко, В., Матвієнко, А., & Фонта, Н. (2023). ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПРОЄКТУВАННЯ АРХІТЕКТУРИ MARKETING CLOUD SALESFORCE CRM В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КОМПАНІЇ. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (2 (10), 21–30. https://doi.org/10.20998/2079-0023.2023.02.04

Номер

Розділ

УПРАВЛІННЯ В ОРГАНІЗАЦІЙНИХ СИСТЕМАХ