Інформаційно-технологічна підтримка процедури вибору та контролю показників діяльності торгівельного підприємства

Автор(и)

  • Д. Л. Орловський НТУ "ХПІ", Ukraine
  • М. С. Пилипець

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

У даній статті розглядаються питання інформаційно-технологічної підтримки вибору, обліку та контролю множини показників діяльності торгівельного підприємства в рамках загальної стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами, зокрема питання формування комплексу траєкторій, за допомогою яких контролюються та прогнозуються значення показників.

Біографії авторів

Д. Л. Орловський, НТУ "ХПІ"

канд. техн. наук, доцент НТУ "ХПІ"

М. С. Пилипець

студент НТУ "ХПІ

Посилання

Белявцев М. І. Маркетинговий менеджмент // http://pidruchniki.ws/18421120/marketing/vikoristannya_crm-tehnologiy_marketingovomu_strategichnomu_planuvanni, 10.06.2007.

Kaplan R. S., Norton D. P. The Balanced Scorecard — Measures then drive Performance // Harvard Business Review. – 1992. – V. 70. – Ν 1. – Ρ. 71–79.

Таха Х. А. Введение в исследование операций / Х. А. Таха. – [7-е изд.]: пер. с англ. – М. : Вильямс, 2005. – 902 с.

Куземко С. М. Удосконалений метод аналізу ієрархій для вибору оптимальної системи захисту інформації в комп’ютерних мережах [Електронний ресурс] / С. М. Куземко, В. М. Мельничук // Наукові праці Вінницького національного технічного університету.– № 2. – 2010. – Режим доступу до журн.:http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/vntu/2010-2/2010-2_ru.files/ru/10smkicn_ru.pdf.

Общая теория статистики / Елисеева И. И., Юзбашев Н. М. Учебник. – М. : Финансы и статистика, 2004. – 381 с.

Поршнев С. В. Вычислительная математика. Курс лекций: учеб. пособие / С. В. Поршнев. – 2-е изд., доп. – СПб. : БХВ-Петербург, 2004. – 320 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2012-12-21

Як цитувати

Орловський, Д. Л., & Пилипець, М. С. (2012). Інформаційно-технологічна підтримка процедури вибору та контролю показників діяльності торгівельного підприємства. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (2(976), 29–38. https://doi.org/10.20998/%x

Номер

Розділ

СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ І ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ