Інформаційно-технологічна підтримка процедури вибору та контролю показників діяльності торгівельного підприємства
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
У даній статті розглядаються питання інформаційно-технологічної підтримки вибору, обліку та контролю множини показників діяльності торгівельного підприємства в рамках загальної стратегії управління взаємовідносинами з клієнтами, зокрема питання формування комплексу траєкторій, за допомогою яких контролюються та прогнозуються значення показників.Посилання
Белявцев М. І. Маркетинговий менеджмент // http://pidruchniki.ws/18421120/marketing/vikoristannya_crm-tehnologiy_marketingovomu_strategichnomu_planuvanni, 10.06.2007.
Kaplan R. S., Norton D. P. The Balanced Scorecard — Measures then drive Performance // Harvard Business Review. – 1992. – V. 70. – Ν 1. – Ρ. 71–79.
Таха Х. А. Введение в исследование операций / Х. А. Таха. – [7-е изд.]: пер. с англ. – М. : Вильямс, 2005. – 902 с.
Куземко С. М. Удосконалений метод аналізу ієрархій для вибору оптимальної системи захисту інформації в комп’ютерних мережах [Електронний ресурс] / С. М. Куземко, В. М. Мельничук // Наукові праці Вінницького національного технічного університету.– № 2. – 2010. – Режим доступу до журн.:http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/vntu/2010-2/2010-2_ru.files/ru/10smkicn_ru.pdf.
Общая теория статистики / Елисеева И. И., Юзбашев Н. М. Учебник. – М. : Финансы и статистика, 2004. – 381 с.
Поршнев С. В. Вычислительная математика. Курс лекций: учеб. пособие / С. В. Поршнев. – 2-е изд., доп. – СПб. : БХВ-Петербург, 2004. – 320 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiїАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).