Методы интеграции учебных материалов для дистанционного обучения
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
Предложена модель синтаксического анализа в задачах аннотирования и реферирования полнотекстовой информации, основанная на использовании конечных предикатов и предикатных операций. Проведено анализ существующих методов аннотирования и реферирования полнотекстовой информации. Предложено использовать при аннотировании и реферировании статистические методы и предложенную модель вместе.Посилання
Чернявский А. Ф. Автоматизированные обучающие системы на базе ЭВМ / Под ред. А.Ф. Чернявского. – Минск: Изд-во БГУ им. В.И.Ленина, 1980. – 155 с.
Румянцев И. А. Аксиоматическая теория структурно-алгоритмического моделирования процесса обучения. – СПб: РГПУ им. А.И.Герцена, 1991. – 230 с.
Werner E. Artificial intelligence and tutoring systems. Computational approaches to the communication of knowledge. – Los Altos: Morgan Kaufmann, 1987. – 486 p.
Benjamin S. Bloom Taxonomy of Educational Objectives: The Classification of Educational Goals, by committee of college and university examiners. – New York: D. McKay Co, 1956-1964.
Семенец В. В., Шубин И. Ю. Концепция интегрированной среды разработчика компьютерных обучающих систем //Проблемы бионики. – 1999. – № 50. – С. 49-61.
Bilous N., Shubin I., Vyrodov O. The conception of interactive training system design: In journal of New Solutions in Modern Technologies. – Kharkiv, Ukraine. – 2006. – № 79. – C. 68-70.
Bondarenko M., Bilous N., Shubin I. The Ukrainian e-Learning Region: In Proceedings of 10-th International LLinE Conference New Partnerships and Lifelong Learning. – Helsinki, Finland. – 2008. – P. 88-92
Горбач Т. В., Шубин И. Ю. Концепция построения интерактивной системы реализации дополнительного профессионального образовательного процесса // Материалы 5-й конференции "Дополнительное профессиональное образование: от спроса до признания". – Москва, 7-8 июня 2007 г. – C. 51-53.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiїАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).