Оцінка якості дистанційного курсу

Автор(и)

  • М. І. Безменов НТУ "ХПІ", Ukraine
  • Н. В. Конохова НТУ "ХПІ", Ukraine
  • В. Г. Борисов НТУ "ХПІ", Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

Пропонуються методи і показники оцінки якості дистанційного курсу. Важливими оцінками є кредитність курсу та рівень інтерактивності курсу. Основними вимогами до побудови тестів є надійність, валідність та дискримінативність. Зроблені висновки про ефективність оцінок.

Біографії авторів

М. І. Безменов, НТУ "ХПІ"

канд. техн. наук, проф. НТУ «ХПІ»

Н. В. Конохова, НТУ "ХПІ"

магістрант НТУ «ХПІ»

В. Г. Борисов, НТУ "ХПІ"

канд. техн. наук, доц. НТУ «ХПІ»

Посилання

http://science.kharkov.ua/education/distance-education/distance-education-problems.html.

Interactive or non-interactive? That is the question! An annotated bibliography. Journal of Distance Education/ Zirkin, B. & Sumler, D , 10(1), 95–112.

Building interactivity into web courses: Tools for social and instructional interaction. Educational Technology / Gilbert, L., & Moore, D. R. (1998)., 38(3), 29–35.

Distance teaching with a vision. Paper presented at the Biennial Conference of the Australian Society for Educational Technology, Melbourne / Edmonds, R. (1996, July).

From a distance: Student voices from the interactive video classroom. TechTrends, 42(6), 20–24. / McHenry, L., & Bozik, M. (1997).

Online Journal of Distance Learning Administration, Volume III, Number II, Spring2000 State University of West Georgia, Distance Education Center.

Офіційний вісник України вiд 30.04.2004. – 2004 р., № 15, стор. 241, стаття 1078, код акту 28528/2004 Положення про дистанційне навчання в Україні. Наказ МОН України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-11-29

Як цитувати

Безменов, М. І., Конохова, Н. В., & Борисов, В. Г. (2011). Оцінка якості дистанційного курсу. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (35), 80–85. https://doi.org/10.20998/%x

Номер

Розділ

СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ І ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ