Комунікативні аспекти автоматизованого оцінювання знань в умовах дистанційного модульного навчання точним наукам
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xAbstract
У роботі формалізована комунікативна схема автоматизованого оцінювання знань в умовах дистанційного модульного навчання точним наукам. Виділені основні елементи даної схеми, поставлені головні завдання, виявлено механізм взаємозв’язку кожного елементу один з одним.References
Архангельский C. И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы / C. И. Архангельский. – М. : Высшая школа, 2007. – 368 с.
Байденко В. И. Болонский процесс: структурная реформа высшего образования Европы / В. И. Байденко. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, Российский Новый университет, 2003. – 128 с.
Зимняя И.А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И. А. Зимняя. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов. – 2004. – 42 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2016 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiїAuthors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).