Комунікативні аспекти автоматизованого оцінювання знань в умовах дистанційного модульного навчання точним наукам

Автор(и)

  • І. О. Горда Київський національний університет будівництва і архітектури, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

У роботі формалізована комунікативна схема автоматизованого оцінювання знань в умовах дистанційного модульного навчання точним наукам. Виділені основні елементи даної схеми, поставлені головні завдання, виявлено механізм взаємозв’язку кожного елементу один з одним.

Біографія автора

І. О. Горда, Київський національний університет будівництва і архітектури

аспірант, Київський національний університет будівництва і архітектури

Посилання

Архангельский C. И. Учебный процесс в высшей школе, его закономерные основы и методы / C. И. Архангельский. – М. : Высшая школа, 2007. – 368 с.

Байденко В. И. Болонский процесс: структурная реформа высшего образования Европы / В. И. Байденко. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, Российский Новый университет, 2003. – 128 с.

Зимняя И.А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании / И. А. Зимняя. – М. : Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов. – 2004. – 42 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-11-29

Як цитувати

Горда, І. О. (2011). Комунікативні аспекти автоматизованого оцінювання знань в умовах дистанційного модульного навчання точним наукам. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (35), 91–94. https://doi.org/10.20998/%x

Номер

Розділ

СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ І ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ