Адаптивне керування навчальною діяльністю на основі прецедентів

Автор(и)

  • Б. О. Кузіков Сумський державний університет, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

Розробники систем адаптивного управління дистанційним навчанням часто стикаються з проблемою побудови формалізованих, кількісних моделей керування. Одним із шляхів розв’язання цієї проблеми є застосування методів виводу на основі прецедентів. Стаття розглядає досвід впровадження модуля системи підтримки прийняття рішень адаптивного керування дистанційним навчанням на основі прецедентів в рамках системи дистанційного навчання Сумського державного університету.

Біографія автора

Б. О. Кузіков, Сумський державний університет

завідувач лабораторією систем електронного навчання

Посилання

Гриценко В. И. Информационный синтез адаптивной мультиагентной системы управления дистанционным обучением / В. И. Гриценко, А. С. Довбиш, В. А. Любчак // Управляющие системы и машины. – 2006. – № 6. – C. 4–9.

Brusilovsky P. Adaptive and Intelligent Web-based Educational Systems / P. Brusilovsky, C. Peylo // International Journal of Artificial Intelligence in Education. – 2003. – № 13. – C.156–169.

Касьянов В.Н. Дистанционное обучение: методы и средства адаптивной гипермедиа / В. Н. Касьянов, Е. В. Касьянова // Программные средства и математические основы информатики. – Новосибирск : Ин-т систем информатики им. А. П. Ершова СО РАН, 2004. – C. 80–141.

Карпов Л. Е. Адаптивное управление по прецедентам, основанное на классификации состояний управляемых объектов / Л. Е. Карпов, В. Н. Юдин. // Труды Института Системного Программирования РАН. – Т. 13, ч. 2. – М., 2007. – C.37–57.

Klaus-Dieter Althof. A Review of Industrial Case-Based Reasoning Tools / Klaus-Dieter Althof, Eric Auriol, Ralph Barlette, Michel Manago. – AI Intelligence, 1995. – 148 P.

Краснопоясовський А. С. Інформаційний синтез інтелектуальних систем керування. Підхід, що ґрунтується на методі функціонально-статистичних випробувань / А. С. Краснопоясовський. – Суми : Видавництво СумДУ, 2004. – 261 с.

Кузіков Б. О. Використання семантичних мереж і покриття змісту з тестами для формальної перевірки електроних навчальних матеріалів / Б. О. Кузіков // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". – Х. : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 67. – С. 126–131.

Kuzikov B. O. Creation connectivity matrix of E-content elements for distance learning / B. O. Kuzikov // Nauka i studia. – № 6(18) 2009., Przemyśl:"Nauka i studia". – C. 62–66.

Dovbysh A. S. Information-extreme algorithm for recognizing current distribution maps in magnetocardiography / Dovbysh A. S., Martynenko S. S., Kovalenko A. S., Budnyk N. N. // Journal of Automation and Information Sciences. – 2011. – № 43(2). – С. 63–70.

Щеголькова В. А. Схема адаптивного обучения по прецедентам / В. А. Щеголькова, В. А. Соколова // Вісник Сумського державного університету. Серія Технічні науки. – 2009. – № 3. – С. 26–31.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-11-29

Як цитувати

Кузіков, Б. О. (2011). Адаптивне керування навчальною діяльністю на основі прецедентів. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (35), 101–110. https://doi.org/10.20998/%x

Номер

Розділ

СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ І ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ