Адаптивне керування навчальною діяльністю на основі прецедентів
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xAbstract
Розробники систем адаптивного управління дистанційним навчанням часто стикаються з проблемою побудови формалізованих, кількісних моделей керування. Одним із шляхів розв’язання цієї проблеми є застосування методів виводу на основі прецедентів. Стаття розглядає досвід впровадження модуля системи підтримки прийняття рішень адаптивного керування дистанційним навчанням на основі прецедентів в рамках системи дистанційного навчання Сумського державного університету.
References
Гриценко В. И. Информационный синтез адаптивной мультиагентной системы управления дистанционным обучением / В. И. Гриценко, А. С. Довбиш, В. А. Любчак // Управляющие системы и машины. – 2006. – № 6. – C. 4–9.
Brusilovsky P. Adaptive and Intelligent Web-based Educational Systems / P. Brusilovsky, C. Peylo // International Journal of Artificial Intelligence in Education. – 2003. – № 13. – C.156–169.
Касьянов В.Н. Дистанционное обучение: методы и средства адаптивной гипермедиа / В. Н. Касьянов, Е. В. Касьянова // Программные средства и математические основы информатики. – Новосибирск : Ин-т систем информатики им. А. П. Ершова СО РАН, 2004. – C. 80–141.
Карпов Л. Е. Адаптивное управление по прецедентам, основанное на классификации состояний управляемых объектов / Л. Е. Карпов, В. Н. Юдин. // Труды Института Системного Программирования РАН. – Т. 13, ч. 2. – М., 2007. – C.37–57.
Klaus-Dieter Althof. A Review of Industrial Case-Based Reasoning Tools / Klaus-Dieter Althof, Eric Auriol, Ralph Barlette, Michel Manago. – AI Intelligence, 1995. – 148 P.
Краснопоясовський А. С. Інформаційний синтез інтелектуальних систем керування. Підхід, що ґрунтується на методі функціонально-статистичних випробувань / А. С. Краснопоясовський. – Суми : Видавництво СумДУ, 2004. – 261 с.
Кузіков Б. О. Використання семантичних мереж і покриття змісту з тестами для формальної перевірки електроних навчальних матеріалів / Б. О. Кузіков // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". – Х. : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 67. – С. 126–131.
Kuzikov B. O. Creation connectivity matrix of E-content elements for distance learning / B. O. Kuzikov // Nauka i studia. – № 6(18) 2009., Przemyśl:"Nauka i studia". – C. 62–66.
Dovbysh A. S. Information-extreme algorithm for recognizing current distribution maps in magnetocardiography / Dovbysh A. S., Martynenko S. S., Kovalenko A. S., Budnyk N. N. // Journal of Automation and Information Sciences. – 2011. – № 43(2). – С. 63–70.
Щеголькова В. А. Схема адаптивного обучения по прецедентам / В. А. Щеголькова, В. А. Соколова // Вісник Сумського державного університету. Серія Технічні науки. – 2009. – № 3. – С. 26–31.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2016 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiїAuthors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).