Адаптивне керування навчальною діяльністю на основі прецедентів
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
Розробники систем адаптивного управління дистанційним навчанням часто стикаються з проблемою побудови формалізованих, кількісних моделей керування. Одним із шляхів розв’язання цієї проблеми є застосування методів виводу на основі прецедентів. Стаття розглядає досвід впровадження модуля системи підтримки прийняття рішень адаптивного керування дистанційним навчанням на основі прецедентів в рамках системи дистанційного навчання Сумського державного університету.
Посилання
Гриценко В. И. Информационный синтез адаптивной мультиагентной системы управления дистанционным обучением / В. И. Гриценко, А. С. Довбиш, В. А. Любчак // Управляющие системы и машины. – 2006. – № 6. – C. 4–9.
Brusilovsky P. Adaptive and Intelligent Web-based Educational Systems / P. Brusilovsky, C. Peylo // International Journal of Artificial Intelligence in Education. – 2003. – № 13. – C.156–169.
Касьянов В.Н. Дистанционное обучение: методы и средства адаптивной гипермедиа / В. Н. Касьянов, Е. В. Касьянова // Программные средства и математические основы информатики. – Новосибирск : Ин-т систем информатики им. А. П. Ершова СО РАН, 2004. – C. 80–141.
Карпов Л. Е. Адаптивное управление по прецедентам, основанное на классификации состояний управляемых объектов / Л. Е. Карпов, В. Н. Юдин. // Труды Института Системного Программирования РАН. – Т. 13, ч. 2. – М., 2007. – C.37–57.
Klaus-Dieter Althof. A Review of Industrial Case-Based Reasoning Tools / Klaus-Dieter Althof, Eric Auriol, Ralph Barlette, Michel Manago. – AI Intelligence, 1995. – 148 P.
Краснопоясовський А. С. Інформаційний синтез інтелектуальних систем керування. Підхід, що ґрунтується на методі функціонально-статистичних випробувань / А. С. Краснопоясовський. – Суми : Видавництво СумДУ, 2004. – 261 с.
Кузіков Б. О. Використання семантичних мереж і покриття змісту з тестами для формальної перевірки електроних навчальних матеріалів / Б. О. Кузіков // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". – Х. : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 67. – С. 126–131.
Kuzikov B. O. Creation connectivity matrix of E-content elements for distance learning / B. O. Kuzikov // Nauka i studia. – № 6(18) 2009., Przemyśl:"Nauka i studia". – C. 62–66.
Dovbysh A. S. Information-extreme algorithm for recognizing current distribution maps in magnetocardiography / Dovbysh A. S., Martynenko S. S., Kovalenko A. S., Budnyk N. N. // Journal of Automation and Information Sciences. – 2011. – № 43(2). – С. 63–70.
Щеголькова В. А. Схема адаптивного обучения по прецедентам / В. А. Щеголькова, В. А. Соколова // Вісник Сумського державного університету. Серія Технічні науки. – 2009. – № 3. – С. 26–31.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiїАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).