A UNITY 3D ENGINE PLUGIN FOR CREATING STATIC ECOSYSTEM IN GAME APPLICATIONS
DOI:
https://doi.org/10.20998/%25xАнотація
Here we report on the researches and development of the static ecosystem plugin to Unity 3D game development platform, also the creation of neural network has been described. It allows for the designer-driven automatic generation of computer game assets based on the two vastly different approaches: procedural and artificial-neural-network-based; with user-defined object to be cloned, area to be populated and placement rules. Both methods have been applied to the problem of photorealistic distribution of stones on the hillside (including demonstration of the common placements mistakes). All the approaches were then evaluated by the panel of the computer gamers. Opinion of some participants of the experiment with the corresponding results were summarized.
Посилання
Уоссермен Ф. Нейрокомпьютерная техника. Теория и практика / Ф. Уоссермен. – М. : Мир, 1992. – 184 с.
Вороновский В. К. Генетические алгоритмы, искусственные нейронные сети и проблемы виртуальной реальности / В. К. Вороновский, К. В. Махотило, С. Н. Петрашев, С. А. Сергеев. – Харьков : Основа, 1997. – 112 с.
Заенцев И. В. Нейронные сети: основные модели. Учебное пособие по курсу «Нейронные сети» для студентов 5 курса магистратуры кафедры электроники физического факультета Воронежского Государственного университета / И. В. Заенцев. – Воронеж, 1999. – 76 с. – Режим доступа : http://neuroschool.narod.ru/books/zaencev.html. – Дата обращения : 20 января 2015.
Флеминг Б. Фотореализм. Профессиональные приемы работы / Билл Флеминг. / М. : ДМК, 2000. – 384 с.
Хайкин С. Нейронные сети: Полный курс / Саймон Хайкин. – М. : Вильямс, 2006. – 1103 с.
Rouse R. Game Design: theory & practice / Richard Rouse. – Plano : Wordware Publishing, 2005. – 698 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiїАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).