Adaptive training system for IT-companies personnel: design principals, architectural models and implementation technology
DOI:
https://doi.org/10.20998/2079-0023.2017.51.06Ключові слова:
адаптація, адаптивна система, корпоративне навчання, IТ-компанія, e-CF, SFIAАнотація
Досліджені проблеми, пов'язані з корпоративним навчанням персоналу IT-компаній, вивчено актуальність та мету створення адаптивних систем тренінгів. Переглянуті існуючі системи для перегляду основних функціональних можливостей. Досліджені засоби визначення компетенції та навичок, зокрема, e-CF та SFIA. Переглянуті архітектури та моделі, які можуть бути використані для систем тренінгів. Запропонована онтологія та алгоритм створення тренінгу.
Посилання
Pupkov K. A., Egupov N.D. Metody klassicheskoy i sovremennoy teorii avtomaticheskogo upravleniya [Methods of classical and modern theory of automatic control].Moscow, MGTU im. N.E. Baumana, 2004. 784 p.
Rastrigin L. A. Adaptatsiya slozhnykh sistem [Adaptation of complex systems]. Riga, Zinatne, 1981. 375 p.
Rybina G. V. Obuchayushchie integrirovannye ekspertnye sistemy: nekotorye itogi i perspektivy [Educational Integrated Expert Systems: Some Results and Prospects]. Iskusstvennyy intellekt i prinyatie resheniy. 2008, no. 1, pp. 22–46.
Rastrigin L. A. Adaptivnoe obuchenie s model'yu obuchaemogo [Adaptive training with the model of the trainee]. Riga, Zinatne, 1988. 160 p.
Zvi Dror, Dr. Josef Ben-Ezra, Yehuda Holtzman, Luca Bercovici, Misty Remington, Sandy Erez, Sagi Dror, Tal Cohen. Explore Gate [Explore Gate]. Available at: https://www.exploregate.com. (accessed 10.10.2017)
Elearnit, Joint Technologies, Purple Network, Grifo Multimedia. Formа LMS [Forma LMS]. Available at : https://www.exploregate.com. (accessed 15.10.2017)
CEN European e-Competence Framework [European e-Competence Framework]. Available at : http://www.ecompetences.eu/methodology (accessed 03.11.2017)
CEN European e-Competence Framework 3.0. A Common European Framework for ICT Professionals in all industry sectors [European e-Competence Framework 3.0. A Common European Framework for ICT Professionals in all industry sectors.]. CWA 16234, 2014. Part 1.
CEN European e-Competence Framework 3.0. A Common European Framework for ICT Professionals in all industry sectors [European e-Competence Framework 3.0. A Common European Framework for ICT Professionals in all industry sectors.]. CWA 16234, 2014. Part 2.
Adam Thilthorpe, Michelle Richmond, Mark Lillycrop, Dean Cascar, Robert Deri, Ian Seward, Lucy Ryan SFIA Foundation [SFIA Foundation]. Available at : https://www.sfia-online.org. (accessed 11.10.2017)
Alexandra C., Paul De Bra, Daniel B., Stefano C., Hugh Charles D. Interfacing adaptive solutions with corporate training systems [Interfacing adaptive solutions with corporate training systems]. ProLearn Network of Excellence (IST 507310) [ProLearn Network of Excellence (IST 507310)]. Welfengarten, 2006, Deliverable 1.9.
Ellis P. F., Mackie B., Kuznia K. D. Corporate e-Learning impact on employees [Corporate e-Learning impact on employees]. Global journal of business research [Global journal of business research]. Ashford, 2014, vol. 8, no. 4.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2018 Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiїАвтори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).