Аналіз споживчого ринку засобів мобільного зв’язку за допомогою штучних нейронних мереж

Автор(и)

  • Ю. І. Дорофєєв НТУ "ХПІ", Україна
  • К. С. Булавіна НТУ "ХПІ", Україна

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Анотація

Метою дослідження є сегментація споживачів та виявлення взаємозв’язків між економіко-демографічними характеристиками респондентів та їх поведінкою на ринку. В даній роботі виконується анкетування 230 респондентів, які є споживачами засобів мобільного зв’язку. Результати анкетування проаналізовані за допомогою штучної нейронної мережі Кохонена, що самоорганізується. Отримані результати представлені візуально за допомогою метода паралельних координат.

Біографії авторів

Ю. І. Дорофєєв, НТУ "ХПІ"

доц., каф. САіУ, НТУ «ХПІ»

К. С. Булавіна, НТУ "ХПІ"

студентка, каф. САіУ, НТУ «ХПІ»

Посилання

Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – М. : «Прогресс», 1991. – 796 с.

Данько Т. П. Системы искусственного интеллекта в разработке корпоративных маркетинговых стратегий / Т. П. Данько, М. А. Ходимчук. – М. : «Финпресс», 2001. – 255 с.

Гвидо Д. Анализ финансовых данных с помощью самоорганизующихся карт / Д. Гвидо, Т. Кохонен. – М. : «Альпина Бизнес Букс», 2001. – 317 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2011-09-23

Як цитувати

Дорофєєв, Ю. І., & Булавіна, К. С. (2011). Аналіз споживчого ринку засобів мобільного зв’язку за допомогою штучних нейронних мереж. Вісник Національного технічного університету «ХПІ». Серія: Системний аналiз, управління та iнформацiйнi технологiї, (32), 27–32. https://doi.org/10.20998/%x

Номер

Розділ

СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ І ТЕОРІЯ ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ