Аналіз споживчого ринку засобів мобільного зв’язку за допомогою штучних нейронних мереж

Authors

  • Ю. І. Дорофєєв НТУ "ХПІ", Ukraine
  • К. С. Булавіна НТУ "ХПІ", Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.20998/%25x

Abstract

Метою дослідження є сегментація споживачів та виявлення взаємозв’язків між економіко-демографічними характеристиками респондентів та їх поведінкою на ринку. В даній роботі виконується анкетування 230 респондентів, які є споживачами засобів мобільного зв’язку. Результати анкетування проаналізовані за допомогою штучної нейронної мережі Кохонена, що самоорганізується. Отримані результати представлені візуально за допомогою метода паралельних координат.

Author Biographies

Ю. І. Дорофєєв, НТУ "ХПІ"

доц., каф. САіУ, НТУ «ХПІ»

К. С. Булавіна, НТУ "ХПІ"

студентка, каф. САіУ, НТУ «ХПІ»

References

Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – М. : «Прогресс», 1991. – 796 с.

Данько Т. П. Системы искусственного интеллекта в разработке корпоративных маркетинговых стратегий / Т. П. Данько, М. А. Ходимчук. – М. : «Финпресс», 2001. – 255 с.

Гвидо Д. Анализ финансовых данных с помощью самоорганизующихся карт / Д. Гвидо, Т. Кохонен. – М. : «Альпина Бизнес Букс», 2001. – 317 с.

Published

2011-09-23

How to Cite

Дорофєєв, Ю. І., & Булавіна, К. С. (2011). Аналіз споживчого ринку засобів мобільного зв’язку за допомогою штучних нейронних мереж. Bulletin of National Technical University "KhPI". Series: System Analysis, Control and Information Technologies, (32), 27–32. https://doi.org/10.20998/%x

Issue

Section

SYSTEM ANALYSIS AND DECISION-MAKING THEORY